גוד סטאף מיוזיק שבת שלום!הפעם אנחנו נותנים לסופ״ש היכנס עם סט לא פחות ממעולה שהתשחרר אתמול על ידי האחד והיחיד אוט אוף אורביט או בשמו הפרטי איתן רייטר.אנחנו שומעים יותר ויותר מהחברים שלנו כמה הוא היה הפתעת הפסטיבלים ושהמוזיקה הייתה סוחפת ומעניינת.אז פחות דיבורים ותנו פליי. והיי, אל תשכחו איפה שמעתם את זה קודם
https://youtu.be/cVHXgRMggLA
Out of Orbit